نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

تعداد مصدومان یوونتوس پیش از شروع رقابت های سری آ در حال افزایش است و این موضوع نگرانی های زیادی را برای مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس به همراه داشته است. در ادامه مهم ترین اخبار باشگاه یوونتوس را مرور خواهیم کرد.

 

زانیولو:

 

همانطور که توسط Corriere di Torino گزارش شده است، نیکولو زانیولو همچنان مورد توجه یوونتوسی ها می باشد و بیانکونری ها انتظار دارند رم شرایط اقتصادی معامله را تغییر دهد، زیرا 45‐50 میلیون درخواستی در حال حاضر بسیار زیاد است. زانیولو نمی تواند صبر کند تا حرکتی از تورین آغاز شود.

 

فاجولی:

 

مذاکره برای تمدید قرارداد فاجولی می تواند وارد خط نهایی شود. گفته می شود یوونتوس به زودی قرارداد این بازیکن را تا سال 2026 تمدید خواهد کرد.

 

یوونتوس ― رئال:

 

کلودیو زولیانی در یوتیوب گفت: تفاوت رئال مادرید و یوونتوس مثل همیشه در وسط میدان است.

 

اسکودتو:

 

فابیو راوزانی، روزنامه نگار، بازار نقل و انتقالات یوونتوس را تا امروز مثبت ارزیابی کرد و مدعی شد یوونتوس حداقل 2 خرید دیگر نیز انجام می دهد.

 

فلونزی:

 

الساندرو فلورنزی با گاتزتا دلو اسپورت صحبت کرد و در مورد یووه گفت: اینتر را دوست دارم ولی می گویم شانس یووه بیشتر است. این تیم بیشتر تقویت شده است. دی ماریا قوی ترین بازیکنی است که یووه جذب کرده است.

 

انچلوتی:

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی دوستانه مقابل یوونتوس، این دیدار را تحلیل کرد. بازی خوبی در مقابل یوونتوس انجام دادیم و رقیب مطمئنی را برای محک زدن خود انتخاب کرده بودیم.

 

فیرمینو:

 

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی لیورپول در گفت‌وگو با تی‌ان‌تی اسپورت، شایعات بازار نقل و انتقالات و حضور در یوونتوس را رد کرد: من اینجا در لیورپول بسیار خوشحالم. من هستم. خدا را شکر می کنم که برای یک باشگاه بزرگ با بازیکنان بزرگ بازی می کنم و عناوین کسب می کنم. و اراده من این است که بمانم. آرزوی من این است که اینجا بمانم. می خواهم اینجا بمانم، اینجا خوشحالم. پس تمام چیزی که من دارم همین است. می توانم بگویم، می خواهم بمانم.

 

مهاجم:

 

همانطور که کوریره دی تورینو گزارش می دهد، فرضیه موراتا نادیده گرفته نمی شود، اما برای آلوارو ما به فرصتی برای مقابله با اتلتیکو مادرید نیاز داریم که هنوز فراهم نشده است. در همین حال، تیمو ورنر در حال ارزیابی این فرصت است، اما باید دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، یووه به صورت قرضی با حق بررسی می‌کند و می‌تواند برای دستمزد کمتر به چلسی کمک کند. در حالی که بولونیا در برابر پیشنهادات برای آرناوتوویچ مقاومت می کند، مارسیال از یونایتد و موریل از آتالانتا نیز پیشنهاد شده اند و همچنین دپای نیز در لیست خرید می باشد.

 

میلینکوویچ:

 

ما هنوز نمی دانیم جایی که نیکولا میلنکوویچ سال آینده بازی خواهد کرد، بازیکن دفاع مرکزی فیورنتینا برای مدتی در دید اینتر و یوونتوس قرار داشته است. دلیو روسی سرمربی سابق ویولا در مورد این بازیکن گفت: او به نظر من بازیکن خوبی است ولی هر چند یک بار اشتباهات مرگباری دارد اما در مجموع می تواند در تیم بزرگ به بازی کردن ادامه می دهد ولی باید بداند که نیاز به تجربه ی بیشتری دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: